نکات مهم برای خرید دستمال نظافت
  1. قیمت دستمال: فاکتورهای زیادی روی قیمت دستمال تاثیر گذار هستند، از جنس آن گرفته تا اندازه و ضخامت آن به همین علت شما قبل از خرید باید میزان بودجه برای خرید دستمال را مشخص کنید. پیشنهاد می‌کنم از خرید اجناس خیلی ارزان خودداری کنید، زیرا کیفیت لازم را ندارند.
  2. نوع دستمال: مدل‌های مختلفی از دستمال ‌تنظیف وجود دارند که شما می‌توانید بر اساس نیاز و نوع استفاده از آن‌ها یکی را انتخاب کنید. دستمال‌های آشپزخانه معمولا ابعاد بزرگتری دارند و به علت اینکه کار آن‌ها بیشتر خشک کردن است و نه تمیز کاری به همین علت قدرت جذب بالاتری دارند. توجه داشته باشید که این دستمال‌‌ها باید دیر خیس شده و سریع هم خشک شوند.
  3. جنس دستمال: مهمترین نکته در مورد خرید دستمال توجه به جنس آن است. همیشه باید به سراغ جنس‌های مرغوب و باکیفیت بروید، زیرا طول عمر بالایی دارند و سال‌ها به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بهترین جنس دستمال میکروفایبر یعنی ترکیبی از پلی استر و پلی آمید است که قدرت جذب آب و تمیز کنندگی بالایی دارد.
  4. ابعاد دستمال: همان طور که می‌دانید دستمال‌های نظافت از نظر سایز بندی با هم تفاوت دارند. اگر برای پاک کردن سطوح کوچک می‌خواهید دستمال‌های کوچک مناسب هستند چون به راحتی شسته می‌شوند. اما برای پاک کردن محیط‌های بزرگ و به خصوص خشک کردن شما به یک دستمال بزرگ نیاز دارید تا مدت زمان بیشتری طول بکشد که بخواهید آن را مجدد خشک کنید.
  5. ضخامت دستمال‌: برای کارهایی که دستمال زود به زود کثیف شده و مدام باید آن را شستشو دهید مدل‌های نازک گزینه مناسبی هستند، زیرا خیلی سریع خشک و آماده به کار می‌شوند. اما برای خشک کردن قسمت خاص هر چه ضخامت دستمال بیشتر باشد، بهتر است. زیرا میزان آب بیشتری را به خود جذب می‌کنند و دیرتر به نقطه اشباع می‌رسند. البته به این نکته هم توجه کنید که خشک کردن آن‌ها هم به زمان بیشتری نیاز دارد.
  6. برند محصول: اگر با توجه به همه نکاتی که گفته شد باز هم احساس می‌کنید برای خرید این محصول اطمینان لازم را حاصل نکرده‌اید، بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بروید. این محصولات معمولا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نیاید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید زیرا با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.