انواع دستمال‌نظافت موجود در بازار
  • دستمال میکرو فایبر: این دستمال از ترکیب پلی استر و پلی آمید ساخته می‌شود، قطر الیاف این ماده تقریبا بیست برابر از الیاف ابریشم کوچکتر بوده و صد برابر کوچک‌تر از یک تار موی انسان است. دلیل پاک کنندگی بالای این دستمال در حالت خیس خاصیت الکترو استاتیک و در حالت خشک ایجاد شکست کششی روغن و مایعات است.
  • دستمال آشپزخانه: از این دستمال برای خشک کردن کابینت و سینگ ظرفشویی استفاده می‌شود. همچنین شما برای خشک کردن ظروف خود هم می‌توانید از این دستمال بهره ببرید. زیرا از پشم گوسفند مرجانی فاقد پرز تهیه می‌شوند که قادر به جذب آب ۳ برابر بیشتر از پنبه و و سرعت جذب آن ۷ برابر دستمال از جنس پنبه می‌باشد. سایز استاندارد این دستمال‌ها معمولا ۴۰ در ۴۰ است.
  • دستمال جادویی: همیشه دستمالی مورد توجه همه قرار می‌گیرد، که دارای الیاف با کیفیت بوده و آب را به خوبی جذب کند. طرفداران چنین دستمال‌هایی کسانی هستند که می‌خواهند سطوح خیس و کثیف را با یک با دستمال کشی تمیز کنند. داشتن خاصیت جذب بالای آب تا حد اشباع و جذب فوق‌العاده بالای کثیفی‌ها این دستمال را از یک دستمال معمولی به جادویی تبدیل می‌کند.
  • دستمال حوله‌ای نانو: حوله وسیله‌ای برای خشک کردن آب روی قسمت‌های مختلف بدن است. زیرا جذب فوق العاده بالایی دارند. به دلیل شباهت زیادی که این دستمال‌ها با حوله حمام دارند به آن‌ها دستمال حوله‌ای گفته می‌شود. تنها تفاوت اصلی این مدل با حوله در نانویی بودن آن است. نانو به جذب بالای آب کمک می‌کند و هنگام شستشو کثیفی‌های روی دستمال راحت‌تر از یک دستمال معمولی تمیز می‌شوند.